?

Alla halsdukar -20% när beställningen är minst 50 €.
Du får rabatten automatiskt i kassan. Gäller 14.11-27.11.

Ansök i webbutiken

Det här avsnittet innehåller för närvarande inget innehåll. Lägg till innehåll i det här avsnittet med hjälp av sidofältet.

Det här avsnittet innehåller för närvarande inget innehåll. Lägg till innehåll i det här avsnittet med hjälp av sidofältet.

Det här avsnittet innehåller för närvarande inget innehåll. Lägg till innehåll i det här avsnittet med hjälp av sidofältet.

Det här avsnittet innehåller för närvarande inget innehåll. Lägg till innehåll i det här avsnittet med hjälp av sidofältet.

Det här avsnittet innehåller för närvarande inget innehåll. Lägg till innehåll i det här avsnittet med hjälp av sidofältet.

Se bästsäljare

Förbeställ vår nya design

Skräddarsydda klockor

Det här avsnittet innehåller för närvarande inget innehåll. Lägg till innehåll i det här avsnittet med hjälp av sidofältet.

Ändra och återvända

Snygga nätbutiksprodukter har 30 dagars returrätt från avhämtningstillfället. Så du kan enkelt lära känna produkten innan du fattar ett slutgiltigt beslut.

Förvara produkten noggrant under betänketiden i originalpåsen och leveransförpackningen. Behåll även returadressetikett, retursedel och annat material som medföljde försändelsen.

Följande är specifika instruktioner för fall av felaktig eller felaktig produkt- och produktbyte, följt av allmänna instruktioner för den returnerade produkten, gör returen och återbetalning av betalningen.

Felaktig eller felaktig produkt

Om försändelsen skadas under transporten ska transportören meddelas så snart som möjligt. Ta ett foto av det oöppnade, trasiga paketet om möjligt.

Om du har fått en felaktig eller felaktig produkt, vänligen kontakta Classy onlinebutik via e- post så att vi kan reservera en ersättningsprodukt åt dig. Alternativt kan du lägga en ny beställning så återbetalar vi betalningarna för den ursprungliga beställningen när återbetalningen har behandlats och bedömts vara lämplig.

Produktbyte

Om du till exempel vill ändra produkten till en annan storlek, returnera originalprodukten till Classy och gör en ny beställning för den nya storleken. På så sätt kan du omedelbart se om en ny produkt är tillgänglig, och du kan använda den snabbt.

Skicket för den returnerade produkten

Produkterna som ska returneras eller bytas ska vara oanvända, som nya, och prislapparna och eventuella andra etiketter som satt på dem ska sitta på plats. Produkten måste kunna återförsäljas i befintligt skick efter retur.

Applicera produkterna på ren hud och undvik att använda starka dofter.

Om du har använt produkten, hanterat den vårdslöst eller den har tvättats, sker ingen återbetalning för returen.

Prenumerantgåvor och förmåner

Om du har fått en prenumerationspresent som en del av leveransen, och villkoren för att ta emot gåvan inte längre är uppfyllda efter returen, så ska även prenumerationspresenten returneras. Om gåvan eller gåvorna inte returneras dras värdet av gåvorna av från det belopp som ska återlämnas.

Gratis prenumerationsgåvor som kan ha tagits emot kan inte returneras, och ingen återbetalning kommer att göras för dem.

Om villkoren för en eventuell prisfördel relaterad till beställningen inte längre är uppfyllda efter en delretur av leveransen, kommer värdet av den erhållna fördelen att dras av från det belopp som ska returneras.

Returnera instruktioner

Finland

Returen måste innehålla allt material som kom i försändelsen relaterat till den returnerade produkten.

  1. Gör returen i originalförpackningen. Om originalförpackningen är skadad kan du använda den nya förpackningen du köpt för frakt, vilket skyddar produkten under transporten.
  2. Ta försiktigt bort, eller täck till exempel med en markör, alla streckkoder relaterade till originalförsändelsen.
  3. Limma fast returadressetiketten som du fick med försändelsen på paketet.
  4. Ta försändelsen till avhämtningsstället för den transportör du har valt för den ursprungliga leveransen. Be om ett kvitto på returen och behåll det tills returen är helt behandlad.
  5. Kontakta Classy onlinebutik via e- post så att vi kan vänta på din försändelse.

Returfraktkostnaden för dig är 0 €, den är redan förbetald.

Andra länder
Kunden ansvarar för att returnera produkten till Classy på egen bekostnad. Kontakta Classy onlinebutik via e- post så att vi kan vänta på din försändelse.

Ej uthämtad försändelse

För postförsändelser är lagringstiden under vilken försändelsen ska hämtas ut 7 dagar. De återförs sedan till Classy.

Observera att underlåtenhet att hämta en försändelse inte är en avbokning eller återbetalning, och den faktiska kostnaden för en sådan återbetalning kommer att dras av från återbetalningen.

Försändelser som returneras till Classy kan skickas igen till kunden. I detta fall kommer kostnaderna för både retur och återsändning att debiteras kunden i sin helhet.

    Återbetalning

    Classy Oy kommer att returnera din betalning antingen i sin helhet eller i enlighet med dessa villkor delvis, om returen görs i enlighet med instruktionerna och produkten är i perfekt skick. Återbetalningen görs inom 10 dagar efter att vi mottagit returen.

    Det inbetalda beloppet kommer att returneras med samma betalningsmetod som du använde vid beställningen. Återbetalningen görs i bankbetalningar till det konto från vilket betalningen ursprungligen gjordes. Vid betalningar gjorda med finansiella tjänster, kreditkort eller telefonbetalningar görs återbetalningen tillbaka till företaget som erbjudit betalningssättet och det beaktas på kundens faktura.

    För vissa banker och situationer behöver vi ett kontonummer för returen som vi kommer att fråga per e-post.

    Normala bankbetalningsåterbetalningar, som kan göras utan att kontonummer behöver läggas till återbetalningen, är i princip direkt synliga för kunden. Returer som kräver kontonummer (t.ex. S-bank) skickas nästa dag och kommer att vara synliga för kunden inom 1-3 bankdagar beroende på bank.

    Om du returnerar alla produkter som ingår i beställningen återbetalar vi även den grundläggande leveransavgiften för beställningen. Vi återbetalar dock inte den avgift som tas ut för hemleverans eller expressleverans.

    Särskilt anmärkningsvärt

    Den produkt som returneras i strid med dessa instruktioner kommer inte att återbetalas till kunden. En produkt som returneras som felaktig kan skickas tillbaka till kunden på dennes bekostnad.

    I oklara situationer, kontakta Classy onlinebutik i förväg via e-post eller telefon.