Avajaistarjouksena kaikki tuotteet -10% 15.12. saakka

0

Ostoskorisi on tyhjä

Vaihto ja palautus

Classy verkkokaupan tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus niiden noutoajankohdasta alkaen. Voit siis rauhassa tutustua tuotteeseen ennen kuin teet lopullisen päätöksen.

Harkinta-aikana säilytä tuotetta huolellisesti sen alkuperäisessä pussissaan ja toimituspakkauksessa. Säilytä myös palautuksen osoitetarra, palautuslomake ja muu lähetyksen mukana tullut materiaali.

Seuraavassa on erityisohjeet virheellisen tai väärän tuotteen sekä tuotevaihdon tapauksiin, ja sen jälkeen yleiset ohjeet palautettavaa tuotetta, palautuksen suorittamista ja maksun palautusta varten.

Virheellinen tai väärä tuote

Jos lähetys on on rikkoutunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava mahdollisimman pian kuljetusliikkeelle. Ota valokuva avaamattomasta rikki menneestä pakkauksesta, jos vain mahdollista.

Jos olet saanut virheellisen tai väärän tuotteen, niin ole yhteydessä Classy verkkokauppaan sähköpostilla, jotta voimme varata sinulle korvavan tuotteen. Vaihtoehtoisesti voit tehdä uuden tilauksen ja palautamme alkuperäisen tilauksen maksut kun palautus on käsitelty ja aiheelliseksi todettu.

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, niin palauta alkuperäinen tuote Classylle ja tee uudesta koosta uusi tilaus. Näin näet heti onko uutta tuotetta saatavilla, ja saat sen käyttöösi nopeasti. 

Palauttetavan tuotteen kunto

Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, uudenveroisia ja niissä olleiden hintalappujen ja mahdollisten muiden lipukkeiden tulee olla paikoillaan. Tuotteen tulee olla uudelleen myytävissä sellaisenaan palautuksen jälkeen.

Sovita tuotteita puhtaalle iholle, ja vältä voimakkaiden tuoksujen käyttöä. 

Mikäli olet käyttänyt tuotetta, käsitellyt sitä huolimatomasti tai se on pesty, niin palautuksesta ei tehdä hyvitystä.

Tilaajalahjat ja edut

Jos olet saanut osana toimitusta tilaajalahjan, eivätkä lahjan saamisen ehdot palautuksen jälkeen enää täyty, niin tilaajalahja tulee myös palauttaa. Jos lahjan tai lahjojen palautusta ei tehdä, niin lahjojen arvo vähennetään palautettavasta summasta.

Mahdollisesti saatuja ilmaisia tilaajalahjoja ei voi voi palauttaa, eikä niistä makseta hyvitystä. 

Jos mahdollisen tilaukseen liittyvän hintaedun ehdot eivät enää täyty toimituksen osittaisen palautuksen jälkeen, niin saadun edun arvo vähennetään palautettavasta summasta.

Palautusohjeet

Palautuksen tulee sisältää kaiken sen materiaalin, joka lähetyksessä on palautettavaan tuotteeseen liittyen tullut.

  1. Palautus tulee tehdä alkuperäisessä pakkauksessa. Jos alkuperäinen pakkaus on vioittunut, niin voit käyttää lähettämiseen hankkimaasi uutta  pakkausta, joka suojaa tuotteen kuljetuksen aikana.
  2. Poista varovasti, tai peitä esimerkiksi tussilla, kaikki alkuperäiseen lähetykseen liittyvät viivakoodit.
  3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se lähetyksen mukaan. Voit myös tulostaa palautuslomakkeen tästä.
  4. Liimaa paketin päälle palautuksen osoitetarra, jonka sait lähetyksen mukana.
  5. Vie lähetys alkuperäiselle toimitukselle valitsemasi kuljetusliikeen noutopisteeseen. Pyydä palautuksesta kuitti ja säilytä sitä, kunnes palautus on loppuun asti käsitelty. 
Palautus on sinulle ilmainen. 

    Maksun palautus

    Classy Oy palauttaa maksusi joko täysimääräisenä tai näiden ehtojen mukaisesti osittaisena, jos palautus on tehty ohjeiden mukaisesti ja tuote on virheettömässä kunnossa. Hyvitys tehdään 10 vrk kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. 

    Maksettu summa palautetaan Checkout Finlandin kautta samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi. Palautus tehdään pankkimaksuissa sille tilille, josta maksu on alun perin suoritettu. Rahoituspalveluilla, luottokorteilla tai puhelinmaksuilla suoritetuissa maksuissa palautus tehdään takaisin maksutavan tarjonneelle yritykselle ja se tulee huomioiduksi asiakkaan laskulla.

    Joidenkin pankkien ja tilanteiden kohdalla tarvitsemme palautusta varten tilinumeron, jonka tulemme kysymään sähköpostilla.

    Normaalit pankkimaksupalautukset, jotka voidaan tehdä ilman, että palautukseen tarvitsee lisätä tilinumeroa, näkyvät asiakkaalla periaatteessa heti. Ne palautukset, joihin vaaditaan tilinumero (esim. S-pankki), lähtevät matkaan seuraavana päivänä ja näkyvät asiakkaalla tämän pankista riippuen 1-3 pankkipäivässä. 

    Jos palautat kaikki tilaukseen sisältyneet tuotteet, hyvitämme myös tilauksen perustoimitusmaksun. Emme kuitenkaan palauta kotiinkuljetuksesta tai pikatoimituksesta perittyä maksua.

    Erityisesti huomioitavaa

    Näiden ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä asiakkaalle. Virheellisenä palautettu tuote voidaan lähettää takaisin asiakaalle hänen kustannuksellaan.

    Epäselvissä tilanteissa ole jo ennakkoon yhteydessä Classy verkkokauppaan sähköpostilla tai puhelimitse.